1s1e1d1a_ EslemBosnak 26 haftalık olduk bizde bugün bendede var o sıkıntı aşağı doğru vuruyor ağrı afedersin kıyafetlerimi giyerken normal olarak bacaklarımı hareket ettiriyorum ağrı vuruyor alt tarafıma ama neden dolayı olduğunu hala çözemedim
ipekcim 1s1e1d1a_ 28+4 dediğiniz gibi adet sancısıyla kıvrandım bugün. Ağlayacak raddeye geldim. Kasık ve karın ağrısından Doktorumu arayıp gittik. Enfeksyon dedi ;(
Harvicell ipekcim test mi yaptı ve alttan muayene etti mi . Ben de 26 haftalığım adet sancısı gibi sancı oluyor o yüzden sordum
EslemBosnak Bende geçti ama yinede ara ara vuruyor neden dolayı olduğunu çözemedim daha yeni tahlilde verdim enfeksiyonum çıkmamıştı