Aminealeyna Lykiav 25 gunde bir regl olurum normalde bazen degisir 27-28 e ciktigi olur 25 gunden hesapladiginda bat 19 uydu bugun erken genelik yaptin cift cizgi yarin kan vericem
Hatice_11 Lykiav ay aynı gün benim de bat 19 ve iki gündür bir oedi doldurmadı kahve rengi leke görüyorum sancı yok arada bı geliyor tam oldum diyorum devamı gelmiyor 🌸
Lykiav Patito__ 3 aydır normal oluyorum. Hatta sat 1 hafta sonra leke geldi. Sırt ağrım var kasık ağrım var. Bulantım da var bugün yaptım ama öğle vaktiydi bu yüzden varsa da çıkmamış olabilir. Beklicem pazartesiye kadar bakalım. Sonra kan vericem
Papatyadusler Hatice_11 benimde bat 19 bir haftadır bitmeyen kahverengi lekelenmeler var kana donusmedi az az hicbisey anlamadm iki gün once gecikti diye test yapım dedim negatifti
Hatice_11 Papatyadusler kuzum benim regldan 6 7 gün önce başlamıştı gecikmenin 5. Günü düşük yaptım bence bı doktora git derim . Hamileysen önlem alimis olursun degilsen nedenini öğrenirsin
Papatyadusler Hatice_11 bilmiyorum iki gündür az az kırmızıya döndü tak anlamiyla sökülüp adet olmuyroum ama belirtim yok o yüzden gitmedim canım
Hatice_11 Papatyadusler hakkında hayırlısı olsun canım ama ben olsam bı giderdim mutlaka bı problem vardır