Sevince Seray458 normal tabi ki, çoğu hamile de olur. Artık bebek büyüdü baskı yapıyor birde sanırım bu haftalarda mide kapakçığı açık kalıyor asit yukarı çıkıyor, doktor şurup veriyor genelde onu sorun bir rahatlatır.
Aminealeyna Seray458 evet normal gaviscon rahatlatir kizimda cok yasamistim nefesimi kesecek derecedeydi
kucukbasay2023 Ben de 33.haftadayım ve felaket derecede mide yanması yaşıyorum ne yaptıysam geçiremedim doktor bugün şurup verdi ama onun da etkisini göremedim aynı sizin gibi normal mi bu kadar yanması diye yakınıp duruyorum
Asminbademm Seray458 Benimde son haftam ama halen mide yanmam ve kusmam var renin duo kullonıyorum okadar iyi geliyorki ..
Muhoz0407 Seray458 bende 32+2 deyim 3-4 gündür çok fazla midem yanıyordu ne yatabiliyordum ne kalkabiliyordum midem fokur fokurdu ama bugün yemeğime dikkat ettim açıkçası 7 den sonra bir şey yemedim ve çook rahatım şuanda çok şükür
Busraakay_26 Seray458 doğduğu güne kadar yaşadım bilirim gece uykuları haram olmuştu beni bir nebze rennie rahatlatıyordu ara sıra da tuzlu ayran
Duyguhll Baharatlı salçalı asitli şeylerden uzaksın durun. Az ve sık yiyin. Yanma olduğunda süt için. Ben bu şekilde sonlandırdım