37 haftalığım henüz doğum yapmadım. Ama dediğim gibi yeme içme konusunda dikkat edin benim yazın suyum fazlaydı o zamanlarda üzüm ve karpuz yasaklanmisti beyaz ekmek hamur işi yemedim. Bunlara dikkat edin şuan suyum normal doğum ne zaman veya nasıl olur bilemiyoruz