Yeniumutlar Kizlar çok az kaldı 2. Sezeryan olcam nasipse 2 kere sezeryan olan arkadaşlar nasıl geçti acaba
Hafsa04 Yeniumutlar benim de 36 bugün girdik ama bugün assiri sırt ağrım var karnım hep tas gibi umarım erken gelmez
Prenseslerinannesiiii Hafsa04 benimdeee öyle ya kasılıyorum falan 2. Hamileliğim ama hatırlamıyorum zerre ilkini.
Prenseslerinannesiiii Yeniumutlar bende 36 + 3 üm bi yönden hemen doğsun istiyorum bi yönden korkuyorum erken diye.
Eylulum25 Benmde 35+5 bugün ilk defa nst de sancı çıktı ama hissetmedim benmde karnım çok sertleşiyor doktor erken gelebilir dedi kilosuda geride