Vajinamda çok oldu benim de 20. Haftada başlamıştı. Yürürken yatakta dönerken dehşet ağrıyordu. Kemik ağrısı gibi. Doğuma hazırlanıyormuş vücut öyle dedi doktor. Ne kadar çok yürüyüş yaparsan o kadar iyi gelir dedi. Gerçekten biraz üstüne gittim yürüdüm çok iyi geldi. Tabi magnezyum da verdi onun da etkisi büyük. Şok olmuştum o ağrıyı hissedince yürürken ay ay ay ay diyordum geceleri daha çok ağrı artıyordu. 32. Haftaya girdim normale döndüm. Hareket şartmış 💚🍀