Saliha2020 Başınız sağolsun, sizi çok iyi anlıyorum. Ilk bebegimi 20 inci haftada ani kalp durmasiyla kaybettim. Şuan ikinci ile gebeyim 34 uncu haftaya geldik ve her gün dua ediyorum, birkaç kez panik atak geçirip nst ye bağlandığım oldu, doğuma az kaldı ama ben yine de tedirginim bebeğime birşey olacak diye. Allah yardımcımız olsun