Zarifetekneci Merhaba anneler İstanbul’da devlette doğum yapipta memnun kalan varmı ben maddi durum yüzünden özelde doğum yapamiycam galiba ama devletinde çok kötü anlattılar ne yapcam bilemiyorum fikri olan varmı
Sedakyaaa Zarifetekneci ben de aynı durumdayım. Saldım gitti kuzucuğum artık o gün hangisi yakın gelirse ona gideceğiz. Sultanbeyli devlet hastanesi olur Sancaktepe İlhan varank olur
Kukulikukuli12 Zarifetekneci 2021 de çam sakurada dogum yaptım. Cok memnun kaldım iyiki orda olmuş. Şuan 2.ye hamileyim yine orda düşünüyorum 28 haftadayım.
Ccyln Zarifetekneci ben iki doğumumu da Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırmada yaptım biri normal doğumda biri sezeryan çok memnun kaldım çok ilgililerdğ gerçekten boluya taşındık ve ben hamileyim doğum içğn İstanbula aynı hastaneye gideceğim