Umut_aras Bana hiç bildirim gelmiyor insanlar yorum yapmış postlarima ama ben hiç goremiyorum forumda ara kısmına yazıyorum hicbisey çıkmıyor bizim basliklarimizi değiştirenler bı buna da yardım etse ya
yenibirannis Umut_aras bu ara uygulama sapıttı sürekli reklam klavye bozuklugu şimdi bildirim cidden sinir bozucu doğursamda silsem şurayı
Yenibirannee Umut_aras Bu sorun bir kac gundur maalesef mevcut. Her posta cevap veriyoruz annemiz. Sorunu çözmek adına yeni güncelleme deneniyor. En gec bir kac güne düzelmiş olur. 🌸
Umut_aras Üstte dursun lütfen yorum yapın görsünler uygulamayı sildim tekrar yükledim asla bildirim gelmiyor sizde de mi boyle
Deletedmom_112 Umut_aras evet bende de böyle her gün farklı bi sorun oluyor her gün tlfnum bozuldu sanıyorum uygulama sıkmaya başladı maalesef
Umut_aras yenibirannis bencede zaten insanlar hep saldırmaya yer arıyor sanki post açarken onlardan izin alacağım ne gergin insanlar var ya