fztanne_ ekmek kesinlikle yemedim kahvaltıyı hep çok sağlam yaptım yumurta peynir avokado gibi arada kaçamaklar oldu evet hamburger pizza gibi ama hemen ertesi gün yulaf lapasiyla kahvaltı hazırlayıp toparliyordum ve çok fazla su içtim bol bol da meyve yedim en büyük sorunum et yiyememekti hamile olduğumu öğrendiğimde et yemek iğrenç geldi başkasının bebeğini yiyormuş gibi vicdan azabı çekiyordum yumurtayı da mecbur yedim hep😔