Devlette yaptırmayı düşünüyorduk bugün gittik adam ben sünnet yapmıyorum artık diyor. Sebebi de küçük olmasıymış bebeklere yapmıyormuş önermiyormuş falan… Ama ben yine devlette yaptırmak istiyorum açıkçası o kadar para vermek bana biraz saçma geliyor. Var mı yaptırıp memnun kalan hangi bölümler yapıyor bu işlemi. Ben cocuk cerrahisine gittim ama ürolojinin de yaptığını duydum. Bebeğim 2 ay 7 günlük. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim❤️