mmeliikee Kızlar doğum sancısı nasıl bişey biraz anlatır mısınız ben rahmime baskı ve sancı hissediyorum acılı biraz sanki bebek aşagıdan çıkacak gibi yürünmüyor böle bişi mi yoksa başka bir yerde mi hissetmem gerekir
Gmz5560 mmeliikee karnın kaskatı sert oluyor aşağıya doğru baskı ama düzenli aralıklarla olması gerekiyor 10 dk 1 5 dk 1 vs vs devam etmesi gerekiyor