Bircan-12 bende 38 haftayim. Ve bebegim 4 kilo olmak üzere. Devlet hastanesindeki doktorum 3 4 gün daha dogmazsa sezeryan sınırına ulaşır dedi. Ama iki farklı doktor da normal doguracagima inanıyor. Onlar inandığı için bende kendime inanıyorum. Çok şükür bebeğin durumu iyi. Allah kimseye kaldıramayacağından fazlasını vermez. Tabi sizin riskli bı durumunuz da varsa riske atmayın. Benimde son ana kadar herşey değişebilir