Yaprakdokumuseverr Transferimin 4.günündeyim. 5.gün embriyosu. Bugünden beri başım dönüp midem bulanıyor. Psikolojiktir diycemde el titremesi olmazdı sanırım. Tansiyonum normal? Sizlerin ne zamwn başladı?
1prensesannesi__ Yaprakdokumuseverr transferin 4. Gunu 5. Günle beraber 9 gun ediyo zaten ilk on gun icinde belirtiler olabiliyo kesin bi belirti denemez ama insAllah vardir
Yaprakdokumuseverr 1prensesannesi__ belki yarın kan testi veririm 6.gün olmuş oluyor azda olsa çıkar diye düşünüyorum
1prensesannesi__ Yaprakdokumuseverr tüp bebek işleri nasil gidiyor bilmiyorum ama bence bi kac gün daha bekle bir haftayi gecmis olsun daha kesin sonuc alirsin böyle stres olursun daha cok sana ve karnindaki bebege zararli olur