Amargi_nes zlemzcanzl kac haftaliksin çokmu rahatsiz oluyosun canim. Aslinda iyi bisey son haftalarda ishal. Dogumda rahat oluyor vucut
zlemzcanzl Amargi_nes 37+3 şuan iyim canım gece sabaha kadar sancılarla mahvetti korktum bebeğe bişey olur diye
Amargi_nes zlemzcanzl zlemzcanzl bisey olmaz tatlim korkma. Ishal zaten sanci yapiyor biraz. Son kontrolun ne zaman di. Bi dahaki gidişinde dr a soylersn
AygyulSina zlemzcanzl doktorun demisse bisey olmaz miden bozuldu heralde ama kotulesirsen tekrae hastaneye git gecmis olsun
zlemzcanzl Amargi_nes dün kontrolüm vardı. Haftaya perşembe yine kontrolümüz var o güne kadar inşallah doğururum 🐣
Amargi_nes zlemzcanzl ahahah canim. Bnde 38+4, um bnde senin gibi diyorum. Günlerdir yapmadığım sey kaldi. Insllh dogururz artik yeter dimi