Busrasariogluuu8 37+6 dayim 4 5 saattir belimden bir agrim var ve kizim cok cok hareketli arada kasiklarima da agri giriyo belirsizlik icerisindeyim ?
Melike_sevgi Busrasariogluuu8 sancınız var mı bel ağrısı doğum belirtisi olabilir ama sakin kalmaya çalışın