Kızlar 29+1 haftayız dün hafıf kasık ağrım vardı. Bacak arası ağrısı vuruyordur dıye onemsemedım. Bugun de sol üst karnında ağrı var. 1 saattir cok zorluyor bıçak saplaması gıbı et cekılmesi gıbı sankı. Cocuk hareket ettikçe sanki daha çok oluyor. Acaba yalancı sancı mı gaz sancısı olabilir mi yada enfeksiyondan olabılır mı ? Cünkü hafıf enfeksıyonum vardı en son ılaç da kullandım ama ara ara ıdrar yanmam da oluyor. Bu durumu yasayan var mı?