Hilal35
Kızlar 36+3 hamileyim ilk bebeğimi bekliyorum ikili testen beri bebekte gastroşisiz var (bağırsakları dışarıda) önceleri böyle değildi ama doğum yaklaştıkça korkuyorum başına gelen varmı ?? Doktorumuz doğumdan hemen sonra ameliyata giricek dedi bir haftaya elinde olur dedi internetten bakıyorum eğer önemlş bişi varsa erken alıyorlarmış ben gğn bekliyorm 38 veya 39 sezaryan ile alacak doktorumuz sizce kötü bir şey olur mu ?