Emp Kızlar bugğn 17. Gün kanamam azaldı khverengi leke şeklindeydi bugün gene kırmızı pembe kanamam oldu sizde normal mi yoksa kırmızı kanamanın bitmesi mi gerekiyordu
Zehraanuurrr Emp benimde 15. Günüm normal doğum kırmızı bi şekilde kan geliyor ve küçük bi parçada geldi. Sizde de parça geliyor mu