Ceviz6550 momlife10 10+3 Günlüğüm bu zamana kadar hiç birşeyim yoktu su son 2 gündür kasık ağrılarım var biraz
Sinemyldz53 gtoptasss kesinlikle +1 özellikle ev yemek kokuyorsa asla duramıyorum bugün kontrolüm vardı bebeğin hareket ettiğini gördüm aşırı mutluluk verici bir duygu ilk gebeliğim benim göbeğim bayağı çıktı anlamadım 🤷🏽♀️
ipekkus momlife10 tansiyon düşünce oluyor bende hamilelik ten beri tatli yiyemiyorum kan şekeri düşüyor o da yapar
Oztrksadiye Gebelik 10 haftaya girdik çok şükür düzeldim baya enerjim birazda olsa geldi çok şükür şuan bir sıkıntım yok dün bebegi gördüm kıpır kıpırdı önden gidiyo yapılı galiba dedi inşallah öyledir oglum çok zayıf çok çektim
1sadeturkahvesii Arkadaşlar ilk gebeliğim pek bişey bilmiyorum malum . Benim son adet tarihim 27 Haziran ama ilk ultrasonda tam bir hafta geride çıktı daha sonraki kontrolde de 4 gün geride çıktı. Ben son adet tarihime göre mi takibime devam etmeliyim kafam karıştı.
momlife10 1sadeturkahvesii evet doktor geç döllenme vs diyip adet tarihi değiştirmediyse sanki tarihe göre takip edin zaten gün geçtikçe gününü yakaliyor
1sadeturkahvesii momlife10 teşekkür ederim. Geç döllenme herhangi bişey demedi tarihimi de değiştirmedi. Cihazdan dolayı sapmalar oluyormuş sanırım fark 2 3 haftaya kadar normal diye okumuştum bi sorun teşkil etmiyordur diye düşünüyorum inşallah öyledir
Senatr 11+5 göbeğim biraz büyüdü benim göğste hassasiyet var ve büyüyr gibi sanki , miğde bulantım ara ara devam ediyor. prilam kullanıyrm suan günde 1 kez bulandığı zaman, yeterli oluyor şükür.