Aysenurdesign Üstteki bebeğin kalp atışları, alttaki ise sancı.
Sancı sadece bir tane çıkmış o da 70-80 arası bir değerde. Düzensiz bir sancın çıkmış. Yani sancın yok.
Benim nst hep 100 üzeri 3 sancım çıkıyor doktor ona rağmen duzenli degil hep duzenli aralikla cikmasi gerek bunlar duzensiz diyor. Yani sizin de normal