berfintkn doğunca daha hızlı alıyorlar sürekli emzir canm gelişimi iyiyse kaygılanma hiç benimki 2.920 doğdu 55 cm idi çok ağladım şimdi 2,5 yaşında 100 cm 16 kg üst sınıra yakın gidiyor dicem o ki sen kaygılanma gelişimi iyiyse küveze de girmez 1,5 kg doğmuyor ayrıca iyi yine kilosu 40 ı tamamlamaya 4 kiloyu geçer millet karnında uğraşsın sen büyütürsün kaygılanma 🥰