Arkadaşlar cumartesi günü yumurtalarım toplandı,yarın embriyoların durumunu öğrenmeye gidicez hastaneye,yumurta toplandıktan sonra doktorum ekimde transfer ediceZ dedi,anestezinin halen etkisini atamadım karnım hem çok ağırıyor hem de göğüs kafesim benim gibi olanlar oldu mu acaba ?
Ve sürekli halsizim iş yapacak halim yok ,siz de böyle oldunuz mu