bdenerigokce Pamuk önce 2 sn de bi çıkan reklamlar, onları atlattım derken şimdi de bildirimler 🫣😂 inşallah klavyem gitmez 🥰🫶😂
minikmucizeemaak Pamuk Merhaba bildirim gelmeme sorunu bende de var İPhone kullanıyorum ne zaman çözülür acaba
Pamuk bdenerigokce Klavye üzerindeki çalışmalar büyük ölçüde bitmek üzere.En kısa zamanda forumu rahatlıkla kullanmaya baslayacagiz💜
Hmyraltnts bdenerigokce Banada gelmiyo şu son dönemde uygulama iyice kafayı yedi klavye sorunu vs derken şimdide bu bir an çnce düzelmesi gerekiyor 🤦🏼♀️
Hmyraltnts bdenerigokce HaYıR yok profilimden postlarıma girip öyle bakıyorum cevap varmı yok mu diye 🤦🏼♀️
NaimeYilmaz bdenerigokce Alt kısımda reklam görüntülüyor musunuz? Klavye sorunu düzeldi bilgisi aldık çoğu annemizden. Emin misiniz, sorun devam ediyor mu?
neanladinyurdagull Elfve aynı sorun bendede oluyor klavye kayboluyor yada yazacağım zaman yazmıyor bi garip işler