Secda Malesef aynı durumu yaşıyorum canım, şu an Kayseri fakültede göxetim altında tutuluyorum. Kadın doum doktorum idrarda protein olduğunu söyledi zaten ben de hep yüksek çıkıyordu böbreğimin biri olmadığı için, gebelik zehirlenmesi olduğunu düşünmüyorum bebeğinin suyu gayet iyi baş ağrın olursa mutlaka haberim olsun dedi. Ben de stres yaptığım içim tansiyonum 14 ün altına düşmedi. O yüzden fakğltede takipliyim şu an tansiyonum iyi gidiyor çok şükür, sürekli idrar toplayıp örnek alıyorlar. İnşallah tez zamanda çıkarız burdan 🥰