Biz hiç değiştirmedik cinsiyeti bilmeden önce idte eşim mertcan diye tutturmuştu bende mertcan ismimi sevmiyodum bende ali asaf yada atlas istiyodum oda o isimleri sıcak bakmadı sonra cinsiyeti öğrendik yolun ortasında el sıkışıp Asil Alperen koymaya karar verdik dahada değiştirmedik 12. Haftamızda öğrenmiştk cinsiyeti şimdi 19 haftadayız hala aynı isimdeyiz hattaa değiştiririz diye isimli bir kaç şeyini sipariş verdimki çevredekilerin aklına uyupta değiştirmeyelim diye 😂 çünkü isim konusunda her kafadan bir ses cıkıyor malesef