Merhabalar. Bugün doğum yaptım lakin bebeğimi sadece 1 kez kucağıma alabildim. Doğumdan sonra solunum sıkıntısı oldu küvözde şu an.. kucağım bomboş kendimi kötü hissediyorum… gidip gördük eşimle hızlı nefes alıp veriyordu… aynı problemi yaşayanlar kaç günde atlattınız bu sorunu?