Bhrtvsn 10 lu hastane çıkışı yeni doğan sadece başka Yenidoğan hiçbirşey almadım. 3-6 ay 6-9 9-12 olarak aldım. Doktor kontrol zamanlarında kilo söyledikçe sende kestirirsin zaten. Bana iri bebek olacak dedi. Birde çok çabuk büyüyorlar dedikleri için Yenidoğan almadım.
İhtiyaç durumuna göre alırım diye düşündüm. Alıp kullanmamasını istemiyorum.