Kızlar merhaba belki tanıyan vardır hep post açardım da :) 24 haftadan beri tansiyon takibi yapıyorum akşamları yükseliyor tansiyon ilaca da başladık ama doktor 37 ye kadar beklerse sezeryan a alacak 35 haftakugum suan da ben sezeryandan cok korkuyorum ilkim genel oldu hetecandan tansiyonum tavan yapmış uyandugımda cok agrım vardı bir de cok heyecanlı bir insanım aşırı yani yattıgımda masayı titretecek kadar korkum da var benim benim kadar heyecanlı olup sezeryanı kolay geven var mı vok korkuyorum