xwoman canım benimde tek yumurta ikizi,22hafta biticek ve ilk günden beri perinatolojiye gidiyorum,bir bebeğim haftamla uyumlu öteki bebeğim ise bir hafta önde gidiyor.Benim tek yumurta ikizi olduğu için genellikle boy-kilo arasında fark oluyor ama en baştan beri çok iyi takip edilmesi gerekli,fark iyice açılırsa sıkıntılı durumlar olabiliyor,her gittiğimizde ikisi arasında yüzdeliklerini hesaplıyor doktorum.Senin Aradaki 1 cm benimkinlerde de mevcut şu anda,Ben olsam senin yerinde mutlaka perinatolojiye gidip muayene olurum.Kendini korkutma hemen,stres yapıp bebeklerini üzme..