Neslihanustnol Kızlar 38+3 den merhabalar sabah 7 de sezeryana gidicem çok stres yapıyorum şuan 🫣 güzel dileklerinizi, dualarınızı eksik etmeyin🥰 yakın zamanda sezeryan olan ya da olacak olan var mı aranızda?