Betih03 ben ilk gebeliğimde hem başak tıpa gittim hemde son haftalarda turgut özal da 15 gün yattım. Turgut özalın ultrasyon görüntüsü aşırı kötü bebek nerde neresi kafası diye böyle şaşkınlıkla bakmıştım. Başak tıp onun yanında cok cok iyi, birde sincan tıp merkezine de gidebilirsin başak tıptan 150 mt ileride oranın ultrasyon görüntüsüde iyi hiç değilse bebekle ilgili baya bişeyler söylüyor doktor.