DtkBsr Selamlar, yeni doğan hediyeligi olan neler yaptırdınız ve hangi sitelerden yaptırdınız ??? Biraz fikir edinmek istiyorum kafama yatan bişey bulamadım bir türlü 🤔
000 DtkBsr bende instagramdan çikolatadeposuna çikolata ve magnet yaptırdım çokta güzel geldiler memnun kaldım oraya yaptırabilirsiniz isterseniz 🧡😊
minikpapatyamveben DtkBsr ben tavşan şeklinde mum yaptırdım çok tatlılar. damlaeventt diye bir intagram sayfasindan
hilalaktascelik Ben kolonya yaptırdım Sandal hediyelikten çok uyguna geldi. Bir de çikolata yaptıracağım
Busraucgann_ Bende ya mum düşünüyorum ya da anahtarlık instagramda takip ettiğim ve sürekli düğün nişan sünnet düğünü için alışveriş yapıp memnun klaşdıgum sayfa var atabilirim size isterseniz
hilalaktascelik hilalaktascelik Tanesi 6.5 TL idi sanırım 20 tanesini 130 TL ye yaptırmıştım fazladan etiket de gönderiyorlar
hande777 minikpapatyamveben merhaba ben reklamını gördüm fiyat sordum ama dönüş olmadı. Be kafada yaptırdınız?
Aylin-1 Ben kutu içerisinde lavanta kokulu mum ve lavanta kolonyası yaptım, kolonya şişesinin üzerine etiket yaptırdım trendyoldan, bir sitede görmüştüm malzemelerini alıp kendim yaptım.