Tgbclk Kızlar tüp bebek transfer oldum 6. Günümdeyim 2 gündür aşırı adet sancılarım oluyor her an adet olacakmış gibi korkuyorum açıkçası adet olucam diye :( böyle olup pozitif gören oldu mu
Yaprakdokumuseverr Tgbclk Bende 4.günümdeyim bugün belirginleşti ağrılarım. Ne zaman kan vericeksiniz? Ben dayanamayıp 6.günümde vericem sanırım
ipekmom_ Tgbclk test içşn çok erken en az 10.günü bekle canım hemde 3.gün embriyosuymuş, yanlış bir sonuç görüp kendini üzme. Benimde sancım olmuştu 5.gün embriyosu 10.gün hem erken gebelik testinde hemde kanda öğrendim, inşallah güzel sonuçlar alırsın🌸
cisemcisem Tgbclk Benim ikinci günüm hiç bir belirtim yok 😊😊 normalde tansiyonum normal 12 falan bugun tansiyonum cok oynuyor sabah 9/5 di şimdi 16/9 bu arada tuvalete birde yemek yemeye kalktım hep uzanıyorum
Tgbclk Yaprakdokumuseverr valla bende dayanamıcam yarın test alcam galiba 😂 benimde ağrılarım çoğaldı kasıklarıma keskin kramplar falan giriyor. Bir cesaret alayım yapayım test diyorum, günler durdu sanki zaman geçmiyor
Yaprakdokumuseverr Tgbclk evet ya kesin öğrensek bu seferde cinsiyet için zaman geçmez 😁 ama kaset test yapma geçen arkadaşım yaptı pozitif çıktı kan verdi negatif
Yaprakdokumuseverr Tgbclk asıl kaset test için erken kanda değer düşükte olsa çıkar çünkü kasette geç çıkar
Yaprakdokumuseverr Tgbclk bugünden beri başım dönüyo ve midem bulanıyor çok fenayım ya ilk gebeliğimde böyle olmamıştı belirti için erkendir belki ama başka bi sebepte bulamadım
EbruBoluKaya Toplam 4 transferim var hepsinde adet ağrısı yaşadım sadece 4.pozitif oldu. 5.gün embriyosu 8.gün idrarda 10.gün hem idrarda hem kanda öğrendim
Tgbclk Yaprakdokumuseverr benimde bazen yediklerim ağzıma geliyor psikolojik mi anlamadım ama em belirgin belirtim adet ağrılarım
Yaprakdokumuseverr Tgbclk bugün de bitti bakalım 😅 bi yandan güzel aslında hamile modundayım sonuçta oraya koyuldu tadını çıkar diyorum kendime ama insan aceleci varlık
Tgbclk cisemcisem ilk 3 gün yatın yemeğe ve tuvalate kalkın sonrasında normal yaşantınız dönün insan yatınca sürekli aklında oluyor çünkü
nazelakcay Tgbclk 2 Eylülde transfer oldum benimde aynı şekilde sürekli kasıklarım ağrıdı adet olacakmışım gibi hiç korkmayın bol bol dinlenin dua edin minikler rahimde yer açmaya çalışıyorlar kendilerine ❤️