duygusalbiyengec Kızlar 5 eylül transfer oldum … mayısta toplanmıştı yumurtalar… 12 ağustos sat … şimdi kaç haftalık oluyor neye göre hesaplayacağım… dün kan verdim 1085 beta … valla kafam karıştı … doktora gitsek kese görünür mü
Esra_Omer_21 duygusalbiyengec sata gore 5 haftalik oluyo canim ☺️ama kontrolde doktor dogru olan haftayi söylüyor gidersen görürsün keseyi bence
Minikperi duygusalbiyengec sata göre hesaplıyolar normalde ama mesela ben polikistiktim 1 hafta öne aldılar benim Satı. Sizin durumunuzu bilmiyorum 🤷🏻♀️🌸
duygusalbiyengec Esra_Omer_21 yarına randevu oluşturdum canım inşallah artık merak ediyorum kese var mı noldu beta görüp oturuyorum😂😂😂 teşekkür ederim bu arada😍
ozgekse Tüp bebekte test yaptıgın gün 4 haftalık sayılır diye biliyorum. Benim transfer önceki hazırlıgım 20 gün sürmüştü mesela ama öğrendiğimde 4 haftalıktı