Sonay bildiğim ve şahit olduğum kadarıyla hamilelikte bebek kalbe baskı yapabiliyor ve istenilmeyecek sorunlara yol açıyyor. Amacım korkutmak değil ama kuzenim bu sebepten dolayı hem kendini hem bebeğini kaybedecekti. 28 ahftalık iken bebeği aldılar kuzenimde 3 defa kalp ameliaytı oldu. Bence iyi bir doktora görünün