Ya kızlar 26+4 haftalık hamileyim. Dün ve bugün böyle göğsümun alt kısmında yani göbeğin de üst kısmında sanci gibi bir ağrı hissediyorum birşey batıyormus gibi de oluyor bilmiyorum. Sadece otururken ve ayakta iken oluyor uzaninca geçiyor.nefes alamıyorum o an . Bu durumu yaşayan var mı normal mi ? Korktum biraz