Mervedua Arkadaşlar Emin Hakverdiyev giden varmıı memnunmusunuz ben bu gün gittim memnun kaldım gibiii
candanpdr Mervedua Ben de doktorumu yeni değiştirdim, emin beye ebemizin tavsiyesi üzerine geçtik, daha yeni olduğu için bişey söylemem ne kadar doğru olur bilmiyorum ama çok ilgili ve doğal doğumu destekleyici yaklaşımı hem eşimi hem de beni mutlu etti.
Mervedua candanpdr bende yeni gittim sırf orda kan verip ücret ödemiyeyim diye sağolsun beni kendiliğinden sağlık ocağına yolladı ücretsiz kan ver sonuçlarını getir dedi randevu alayımmı diyincede muayene parası vermemek amacıyla hayır kapıyı çalıp girebilirsin dedi bakalım ilk gidişimde bana güzel bir enerji verdi