Merhaba 18 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim hala erimedi acaba acele mi ediyorum? Bir de bu dikişlerin kontrolü var mı doktorum 40 gün bitince kontrole çağırdı. Acaba alttan muayene mi yapacak merak ediyorum. Tecrübe sahibi olanlar yardımcı olabilirse çok mutlu olurum 🥰