kayra21 Bende bekliyim burada haftaya günümüz belli olacak. İlk sezaryenden çok memnunum umarım bu da güzel geçer
Fmcsa ikibaloglanannesi benim pazartesi 3.sezeryanim olucak canım alttan değil kesi üstte doğru oluyor. Rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin yardımcısı olsun🤲
Semanisan Pempecikk bol bol dua edin benim de ikinci sezeryanım ve cuma günü doğuma girecem benim de öyle korkularım oluyor ama bol bol dua ediyorum
Muhkub60 Bnm 3. Olucak hemde birkaç gün içinde🤭🥴 çok korkularım var. İlkine ve ikincisine sakin girmiştim. İlk bebeğimi kaybettik erken doğdu. Şimdi geride bi oğlum var onun içinmi bilmiyorum korkuyorum ölüm korkusu sarıyor tövbe yarabbim. 😞
Aysee07 İlkini özelde yaptm bende estetik dikiş bunu devlette ipli dikişle olacam ilki kolaydı bu nasl olur korkum var bnmde
Muhkub60 Aysee07 neden ipli olucak bütün Devlet ler aynı mı acaba. Bnde ikisini özel’de oldum estetik oldu. Şimdi sanırım Devlet te olucak kesin olmamkla beraber. İnşaallah ipli değildir ondan korkuyorum