Fatmanuray_0610 İlk defa böyle bir karın agrısı geçiriyorum kızlar anlamadım korktum da acıkcası aynı regl agrısı gibi suan da hatta hareketini dahi hissedebiliyorum ama karnım belim ağrıyor hiç böyle olmazdı bilgisi aynı olayı yasayan
Basakhilal Fatmanuray_0610 rahim genişliyor bu haftalarda gazda cok oluyor nane çayı içebilirsin gazı alır
Patito__ Fatmanuray_0610 bence mutlaka doktora gidin rahim boyunu ve suyunuzu ozellikle kontrol ettirin. Progestan verir belki ama bence gidin.
mombarbie_ Fatmanuray_0610 aynı durumdayım bugün genel olarak bu haftalarda oluyor sanırım 17+2yiz bizde
MgKk 17 haftalık gebeyim bende dünden beri karnım ağrıyor eğilip doğrulamıyordum.Dün dr a gittim kas ağrısıda olabilir rahim ağrısıda dedi magnezyum ve progestan verdi .bugün daha iyiyim düne göre.
MF0127 Fatmanuray_0610 bugün sağ kasığımda şiddetli Ağrıdan dolayı gittim canım acile 17+4 bu arada idrar yolu iltihabı başlangıcı var dedi.