Meerrii Sol kasığımda yoğun bir ağrı var ve bide gaz sancısı çekiyorum adetime 8 gün var sizce acaba bebiş olabilir mi? Böyle belirtiler gördükten sonra gebe olduğunu öğrenen var mı ?Yumurtlama döneminde değilim 3 4 gündür var ağrı ara ara geliyor
Kbraozdemir0206 Meerrii adetine bı iki gün kala ve gecikirsen tekrar test yap bence şuan 8 gün varmış erken bence bsey demek için
Kbraozdemir0206 Meerrii bende 10 gün kalasiya yapmıştım kasik ağrısı halsizlik falan vardı negatif ckti hem idrar hem kan umitsizlesmistim ama adetim 5 gün geçince bı ihtimal diyip yaptım zaten düzensizdi adetim sonra hamile olduğumu öğrendim ama 5 gün gecikmistim ikinci yaptgigmda
Edademet Meerrii benimde 8-10 gün varken aynı şeyleri yaşadım. Yani bi kaç gün önce. Şuan sen yazında acaba belitmiydi diye dusundum
Deli_hatun_7 Meerrii kimisinde gaz sancısı kabızlık oluyor benimde bat 24 ishal oldum bende miğde sancısı çekiyorum çok kötü hertarafım ağrıyor en çokta başım ağrıyor ve dönüyor test yapmadım daha doğrusu siparıs verdım gelmedi daha sizce bunlar belirti olabılır mi yaşayanlar dönerse çok mutlu olurum 4 gün var bata
Edademet Deli_hatun_7 ben yaşadığım için internetten baktım. Bi doktor bağırsak problemleri kabızlık, ishal bazı kadınlarda gebelik belirtisi olabilir diye yazmış
Meerrii Deli_hatun_7 gaz sancısını bende duymuştum ya benim önceki hamileliğimde kasık ağrısıyla hastaneye gitmiştim öyle öğrenmiştim gebeliği hayırlısı olsun inşAllah hepimizin hakkında
Deli_hatun_7 Edademet ayyyy hadi inşallah kuzum bu ay müjdeyi almak isteyen herkes alsın inşallah sen ne durumdasın senle aramızda pek bişey yoktu test yaptın mı yada geldimi siparos
Miniko_08_17 Ben adetime 12 varken bir anda göğüs hassasiyeti kaşık ağrıları ve yorgunluk belirtisi ile başladı sonra test yaptım 2 . Çizgi belli belirsizdi ama bir Şey vardı net sonra kan verdim hamile olduğumu öğrendim
Kumru88 Miniko_08_17 göğüs ağrısı nasıldı acaba kenarlarımi ağrıyordu yoksa sadece uçları mi agriyordu
Kumru88 Meerrii sizin dediklerinizin aynısını yaşadım kasigim çok ağrıyordu adetime 3 gün vardı ovulasyon denedim ve çift çizgi gördüm oysaki yumurtlamam Ogün değildi adete 3 gün kala hiç olmazdı yumurtlamam ama ben kendimi hamile sanmıştım kasigim agriyinca belki yumurtlamada olabilir
Jeonxx Meerrii ne yazıkki çoğu zaman psikolojik oluyor böyle hisler belirtiler 😑 ama inşallah vardır yinede