Egepolde bir doktora gittim hiç memnun kalmadım medicana da İlkay diye bir kadın vardı o en kötüsüydü , tınaztepede bir prf gitmiştim daha önceden o da iyi değildi devlete de bazen testler için va gidiyorum hepsinin içinde en iyisi yazdığım iki doktordu gerçekten , bir de Tınaztepe ile anlaşmalı bir perinotoloji doktoru var o da güzeldi detaylı ult onda yaptırdık