Kızlar 1 senedir bebek istediğimiz var deniyoruz ama olmuyor , tahlillerim temiz, eşiminkiler de temiz, en son 5 temmuzda HSG çekildim, o da temiz. Yani sorun oluşturan hiçbir şey yok hala olmadı. Bu ay da 26-27si gibi adet olmam gerek , dün gebelik testi yaptım yine negatif. Bir sonraki evre nedir ? Uygulanacak bi tedavi var mı? Bu arada yumurta takibi için de innovita ovülasyon testleri kullanıyorum yani kafama göre de yapmıyorum. Doktorlar da bir sorun olmadığını söylüyor. Şehrimde en iyi hastanelere farklı hastanelerde farklı doktorlara gittim. Yani hiçbir şey çıkmadı.