Elitopatra25 ishal doğum belirtisi deniliyor ama herkeste bir olmuyor benimde 37.haftamda ishalim vardı ama herhangi bir doğum başlangıcım yoktu 40+1 de sezeryanla doğum yaptım eğer kanaman olursa, suyun gelirse veya sancıların sıklaşırsa o zaman mutlaka hastaneye git