Ben ikili tarama yaptırmadım bende aynı düşüncedeydim çünkü doktorlar hemen insanları korkutup bu cocuk böyle şöyle diyip aldırmayı öneriyorlar Allah ne derse o olur. Kaç tane down sendromlu diyip normal doğan cocuk oldu. Ben detaylıya gittim onu da kalbi organları için öğrenmek istedim hiçbir sıkıntı görmedi şükür doktor orda zaten ense kalınlığı burun kemiği bakılıyor hiç stres yapmayın