Gdhjddkkd babyiscoming_ birde bende çok stresliydim ama başlayınca ve ilk iğnemi vurunca bu muymuş yani dedim benim de acı eşiğim düşüktür ama o heycanla hiç bişey hissetmedim incecik zaten iğneler mutlu stressiz devam et hiç korkma çok heyecanlı olduğum için hiç bişey koymadı bana dediğim gibi
babyiscoming_ Gdhjddkkd canım iğnelerden korkmuyorum ama transfer sürecinden korkuyorum acı eşiğim çok düşük benim vajinal muayenede bile çok kasılıyorum
babyiscoming_ Ceren0735 ay inşallah yarın eczaneden alıcam bu ay deneyeyim inşallah nasip olur bana da
Nslhn_dyg babyiscoming_ benim de canım inanılmaz kıymetli ve şimdi de gebelik boyunca kan sulandıcı vuruluyorum. O acıların hepsi bir pozitif değerle geçecek onu düşün ve her doktora muayene olmaya gittiğinde beklediğimiz gibi güzel gidiyor sözü seni rahatlatacak seni
EbruBoluKaya Toplam 4 deneme yapmış biri olarak Rabbim kolaylığı veriyor. Tam 10 sene sonra 4.denememde 30 haftalık oldum şükür 🤲 ufak ağrılar olacak tabiki ama hiçbiri dayanılmayacak acılar değil. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🤲