songul_21 Enerjisi güzel modern isimler tavsiye eder misiniz? Tekerleme gibi çok alışılagelmiş olsun istemiyorum anlamı ve enerjisi güzel olsun istiyorum.
bebegimmm60 songul_21 Eğer ikiz kızlarım olsaydı inci ve tanem isimlerini koymayı istemişimdir hep bence çok anlamlı ve kulağa hoş geliyor
ekc songul_21 Kuzenimin ikiz kızları var masal ve mısra koydu. Benimde ikiz kızlarım olucak Allah nasip ederse ama isim henüz erken olduğu için düşünmedim. Çünkü daha öncede ikiz kaybım vardı o zaman düşündüğüm isimleri şimdi kullanamıyorum
2prenses_masal-oyku songul_21 benim ikiz değil ama ikiz gibi isim koycam 😂 masal arya ve öykü alya masalım 4 yaşında öykücüğümüz da daha doğmadı 115 günü var 🥰
aysenur30a songul_21 benim kız olsaydı Asya koyacaktım :) Asya ve alya olabilir Asya ve alin olabilir
Nursah2 songul_21 buğlem ❤️eslem Bende ikiz gebeyim kızlarımın ilk isimleri olarak bunlara karar verdim ikinciler düşünüyorum 😇