Menessa19 Güzel anneler merhaba bugün doktor kontrolüm vardı gittim düzenli sancım çıkıyor fakat doktor alttan muayene etti açıklık yok dedi eve yolladı başına gelen varmı tahmini ne zaman açıklığım olur ne zaman doğum gerçekleşir iyice ağırlaştım
zeyshnn Menessa19 Menessa19 sancı bir saat içinde 3-4 defa olursa gel demişti doktorum. Açılma yok bende de ama sancılar açılmayı tetikleyebilir diye açıklama yapmıştı. Size de sancılarınız için saat tutmanızı önerebilirim
Menessa19 Betuss7 ve şuan kasıklarımda ve belimde şiddetli ağrılar var ne yapsam bilemedim gitmelimiyim hastaneye 1 buçuk saat uzaklıktayım
momness Menessa19 ağrınız yeni başkadıysa takip edin bir müddet düzenliyse doğum ağrısı olabilir. Düzensiz ve geçiyorsa dinlenince yalanvı ağrılardır
EdaDeyis Menessa19 39+1 olduk biz de bu saatlerde basliyor kasilmalar ve hafif agrilarim ne yapsam bende bilemiyorum 😥
Menessa19 EdaDeyis dün gece uyudum zar zor ve geçti sabaha demekki yalancı sancıymış ayy ne kadar zorlu bir süreç rabbim hepimizin yardımcısı olsun yalancı sancı olduğunda bile korkuyorum gerçek sancı sanıp
EdaDeyis Menessa19 teşekkür ediyorum canım ☺️darısı sana inşallah Rabbim bir avazda bebişine kavuştursun 🙏🏻
Melodimm Aayssee1323 Az once merak edip googleden baktim.Afedersiniz ama vajinaya bağlanmış birseyde vardı.Korktum birden.🤦🏻♀️Eger öyleyse hiç girmem NSTsiye🤷🏻♀️