Aybarssena Merhaba kızlar , 14 haftalık hamileyim. Bahar alerjim var sürekli hapşırıyorum bazen hapşırdğımda öyle bir kasığım ağrıyor ki kısa süreli bir ağrı ama. Sizde korkulacak bir şey mi?
gamzecgr Aybarssena yani hapsirinca ister istemez rahimde ki bağlar gerildiği için acıyor ama öyle bı zararı yok tabi erken doğummuş yok düşük yapmakmis falan etkileyen bişi değil merak etmeyin
Edaa1334 Aybarssena ben bir gün resmen kasığım yırtıldı sandım acıdan bebeğe bir şey oldu mu diye çok korkmuştum benimde alerjim var uzanarak değil hemen kalkıyorum o şekil hapşırıyorum acı olmuyor
Aybarssena teacher-mom21 aa evet hep sırtı üstü yattıgım zamanlar ağrıyordu hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim